Thursday, January 24, 2013

Finally.. It's Over !!


Alhamdulilah..
Segala penat lelah yang terpaksa aku lalui selama sebulan yang lalu akhirnya telah tamat..

FINAL EXAM for Semester  1 dah habis !!!!

YAHOOOOOO.. Aku sangat happy.. *jumping hyperly*

Selama ni tidur tak cukup..makan tak menentu..mandi tak puas..
Tapi lepas ni, semua tu dah tak kan terjadi lagi..
I'm gonna be free from studying and stay up at the late of night..
I'm gonna be free from all those heavy and thick books..
I’m gonna be free from coffee and maggi..
The most important thing I can go back home..

Alhamdulilah..aku dah selamat tiba di Penang pada 19.01.2013 yang lalu..
Dah 5 hari aku dah ada kat rumah..
Rasa best sangat dapat jejak kan kaki kat rumah.. Home sweet home..
I’m gonna do everything that I can’t do in UMS..
Memang aku nak makan masakan ibu puas-puas..
Bila cakap pasal makan, finally aku dapat makan manggis dan durian sepua-puasnya..
Bukannya dekat Sabah tak ada manggis dan durian, Cuma tak berapa nak banyak..
Tambahan pulak, aku malas nak keluaqkan duit aku semata-mata nak beli durian dan manggis..

Ye lah.. Durian dan manggis kat sana sangat lah mahal.. rugi pulak rasanya kalau nak beli.. Sedangkan dekat semenanjung boleh makan free ja.. Sedap pulak tu.. Kalau beli kat Sabah belum tahu lagi kualiti buah-buah tu semua macam mana kan..

Sepanjang 5 hari aku ada kat rumah ni, banyak benda yang aku dah lama rancang nak buat masa kat UMS dulu akhirnya dapat aku buat..
Aku dapat tengok RUNNING MAN puas-puas tanpa ada gangguan, tanpa rasa bersalah sebab tak study sebab aku dah tak payah study sepanjang cuti ni..bwahahahaha..
Nanti masa balik UMS lah baru aku start study balik..Sekarang ni nak enjoy my holiday puas-puas..
Aku boleh baking sepuas-puasnya.. Selama ni tangan dok gatai ja nak bakaq kek..
Finally, aku boleh baking apa saja yang aku nak bake..
Kawan-kawan kat UMS pon ramai yang dah pesan nak kek batik, muffin, egg tart, chese tart dan macam-macam lagi lah..
Sabaq erk kawan-kawan ku yang disayangi.. Nanti aku bawak mai semua tu balik UMS..Yang paling baik punya.. 

Okay.. Sampai sini ja lah nukilan aku pada hari ni..
Aku nak pi sambung tengok RUNNING MAN ni..
Banyak episode dah tertunda sebab asyik dok study ja masa kat UMS..
Gwang Soo dah tunggu aku tu.. Annyeong everyone..
Btw, aku sempat tangkap few pictures masa exam OSPE hari tu..
Jemput-jemput lah tengok.. .__.

Assalamualaikum..

p/s : Salam Maulidur Rasul buat semua MUSLIM.. Banyak-banyak kan berselawat sempena hari yang mulia ni.. 







No comments: