Wednesday, November 14, 2012

1434 Hijrah Kini Telah Tiba !!!

Selamat Tahun Baru !!!

Pada tahun ini 1 Muharram 1434 H jatuh pada 15 November 2012 iaitu pada keesokan hari..
Sempena tahun baru ni, sama-sama lah kita berubah ke arah kebaikan..
Banyak yang aku perlu ubah diri aku ni..
Last night, I went for bulatan gembira a.k.a USRAH..
My Akak Usrah suruh tulis tahun baru..
Sebenarnya banyak yang aku nak tulis but I make a decision just to write the things that I really want to change..
So, aku ingat nak share lah sikit apa azam tahun baru aku ni..
Tapi aku just share sikit jer erk..mana boleh share semua.. MALU !

Firtsly, I want to be a better person..
I mean I want to be a good daughter,a great khalifah, an excellent student and an awesome friend..
Then, I don't want to GOSSIP anymore..
Semua orang panggil aku RATU GOSIP but after this I want to change it..
I don't want to be RATU GOSIP anymore..
So,lets change our self to be a better person.. (^_^)

Before that, I have some reminder for you guys..
Jangan lupa baca doa AKHIR TAHUN dan doa AWAL TAHUN erk..
Doa ni boleh lindungi kita daripada tipu daya syaitan dan mendapat keampunan Allah S.W.T..
Insyaallah.. Amin.. :)

Dibaca sebanyak 3 kali selepas solat ASAR..

Dibaca 3 kali selepas solat MAGHRIB..






No comments: